sunnuntai 12. helmikuuta 2012

huh, rahanmenoa.

Tilattuna on:
-mekko n. 250e
-kengät (voi kun olisivat sopivat) n. 50e
-laukku n. 30e
- I do tarrat joksikin siniseksi häihin n. 10e

huh.

Taas tuntuu ettei tää häiden järjestely etene mihinkään. Vinkkejä? En oikeen tiedä mihin pitäisi tarttua.

Kuvia nuista tilatuista (ei puvusta, siitä vasta häiden jälkeen) tulee kunhan ne saapuvat.

Miehen bestman on jo suunnitellut polttarit ja kutsunut sinne vieraat, minun polttareista ei mitään tietoa. Minulle tuskin tulee sellaisiaz yllätyspolttareita kun miehelle, ennemmin rauhallista kavereiden ja ystävien kanssa oloa ja kotikutoisia hemmotteluhoitoja. Shampanjaa ja viiniä jonkun meistä kotona :)

Kun vaan pääsisi muuttamaan tuon miehen luokse. Töissä käyn selästä ja sen kivuista huolimatta, että pääsisi mahdollisimman nopeasti saman katon alle tulevan sulhon kanssa.

ps. minulla on hänelle jo huomenlahja ;)

kauniita meikkejä, varteenotettavia vaihtoehtoja



Kuvat naimisiin.infon foorumilta häämeikki-ketjusta

6 kommenttia:

  1. mulla on kans ongelma kun tuntuu ettei etene ollenkaa missään asiassa :/

    VastaaPoista
  2. Minä kans tilasin tuon I DO tarran, tosin maksoin 3€ siitä :)

    Kivat sivut sinulla

    VastaaPoista
  3. Joo, no minä halusin välttämättä sellaisen tietynlaisen niin sain maksaa siitä vähän enemmän.

    VastaaPoista
  4. Sinullahan on jo hurjasti valmiina, meillä ei ole vielä päästy suunnitelmien hiomisesta niiden toteuttamiseen :)

    Sinulle on muuten tunnustus blogissani: http://puukenkahaat.wordpress.com/2012/02/26/tunnustus/

    VastaaPoista
  5. Mistä olette tilanneet nuo i do tarrat?
    meillä häät elokuussa ja tahtoisin samanlaiset kengänpohjiin :)

    VastaaPoista